Grupa Multimedia Polska ogłosiła strategię rozwoju, której celem jest przekształcenie z operatora telekomunikacyjnego w ogólnopolskiego dostawcę zintegrowanych usług dla domu i firm. W ramach nowej strategii, spółka rozpoczyna sprzedaż gazu – to kolejny produkt po internecie LTE, telefonii komórkowej, ubezpieczeniach i energii elektrycznej, który umożliwi rozszerzanie sprzedaży poza własną sieć telekomunikacyjną. Tym samym, z oferty Multimedia mogą już korzystać mieszkańcy oraz MŚP na terenie całego kraju.
Zawsze wiedzieliśmy, że klienci potrzebują od swojego dostawcy pakietów usług i prostych zasad sprzedaży. Pracowaliśmy nad tym i dziś mamy dobrą wiadomość dla rynku. Do naszego podstawowego portfolio usług telekomunikacyjnych w wersji mobilnej dołączyliśmy ubezpieczenia i ofertę dual-fuel, czyli prąd i gaz. Tym samym, w całej Polsce dostępna jest kompleksowa oferta usług dla domu. Wiemy jak trudne jest wprowadzanie nowych produktów, ale wiemy również, że jest to jedyny właściwy kierunek rozwoju – mówi Andrzej Rogowski, Prezes Zarządu Multimedia Polska.
Oferta dual-fuel od Multimedia
Klient, który zmieni sprzedawcę gazu na Multimedia, zyskuje 10% oszczędności w stosunku do dotychczasowych opłat[1] oraz 3-letnią ochronę przed podwyżką cen. Będzie miał także możliwość obniżenia stawek w trakcie trwania umowy – w przypadku, gdy cena za gaz w taryfie Multimedia będzie niższa od jego obecnej ceny. Proces zmiany sprzedawcy następuje automatycznie – bez zmiany instalacji, licznika czy przerw w dostawie, a klient nadal otrzymuje jedną fakturę za prąd i gaz. Z oferty mogą skorzystać zarówno klienci indywidualni, MŚP, jak i duże firmy.
Naszym celem jest konsekwentne rozszerzanie skali biznesu i jeszcze lepsze wykorzystanie kompetencji oraz potencjału sprzedażowego, który posiadamy. Dlatego po skutecznym wprowadzeniu do sprzedaży energii elektrycznej, jako pierwsza firma telekomunikacyjna, uruchamiamy ogólnopolską ofertę dual-fuel. Mimo formalnego uwolnienia rynku gazowego w Polsce jesteśmy wciąż na początku drogi. Doświadczenia zachodnie pokazują jednak, że obraliśmy właściwy kierunek. Już średnio co drugi klient zmieniający sprzedawcę prądu wybiera Multimedia[2]. Wierzę, że równie skutecznie zachęcimy klientów do zakupu gazu – mówi Andrzej Rogowski.
Wybór kompleksowej oferty dla domu i firm od Multimedia to wygoda i łatwość obsługi – odpowiedzi na wszystkie pytania dotyczące oferty dla klientów indywidualnych można uzyskać dzwoniąc pod numer infolinii 345 345 345, kontaktując się z Przedstawicielami Handlowymi, odwiedzając jedno z 84 Biur Obsługi Klienta w całej Polsce lub wypełniając formularz dostępny na www.multimedia.pl. Numer 244 244 222 dedykowany jest klientom biznesowym.
Kompleksowa oferta – „Multimedia. Tym żyje Twój dom”
Multimedia promuje nową ofertę kompleksowego pakietu usług dla klientów w całej Polsce. Wybierając jedną z usług: telewizję cyfrową, internet, prąd lub gaz, klienci otrzymają nielimitowane rozmowy do sieci stacjonarnych i komórkowych oraz smsy za 1 zł miesięcznie przez rok. Możliwe jest również przeniesienie swojego dotychczasowego numeru telefonu do Multimedia.
Odświeżony wizerunek w ogólnopolskiej telewizyjnej kampanii reklamowej
Nowa strategia wymaga nowego języka i nowych narzędzi komunikacyjnych. Dlatego też 21 kwietnia wprowadzamy odświeżone logo oraz nowe hasło - Multimedia. Tym żyje Twój dom - które będą towarzyszyły naszym działaniom marketingowym kierowanym do klientów indywidualnych. Ze względu na 25-letnią tradycję i przywiązanie klientów biznesowych do dotychczasowej identyfikacji zdecydowaliśmy o zachowaniu używanego obecnie znaku w komunikacji B2B. Jednocześnie rozpoczynamy kampanię reklamową w internecie i telewizji promującą naszą nową ofertę. Doskonale zdajemy sobie sprawę jak istotną rolę w procesie sprzedaży odgrywa e-commerce. Stworzyliśmy więc nową stronę internetową prezentującą w sposób kompleksowy i przejrzysty naszą ofertę oraz umożliwiającą prosty zakup oferowanych usług – mówi Michał Dolny, Dyrektor Departamentu Marketingu.
Za strategię komunikacji oraz ideę kreatywną nowej platformy odpowiada PZL. Za produkcję – Prime Time. Postprodukcję oraz animację postaci zrealizował Human Ark, za reżyserię animacji odpowiadał Kamil Polak. Udźwiękowienie powierzono HALO. Media zaplanował Maxus. Spoty wyreżyserował Kot Przybora. Za reklamy i działania w internecie odpowiada agencja Media Mocni i Grupa Unity. Za identyfikację wizualną odpowiada White Cat Studio.
Szczegółowe informacje o kompleksowej ofercie Multimedia dostępne są na www.multimedia.pl.
[1] Porównano cenę gazu z Oferty „ Gaz na start” nr 015/16/GZ Multimedia Polska Energia Sp. z o.o. z ceną gazu z Taryfy PGNiG Obrót Detaliczny nr 3 w zakresie obrotu paliwami gazowymi na okres do 30 czerwca 2016r. Porównaniem objęto ceny gazu ziemnego wysokometanowego (grupy E) dla taryf W-1.1, W-1.2, W-2.1, W-2.2, W-3.6, W-3.9 oraz W-4, bez opłaty abonamentowej i kosztów dystrybucji. Szczegóły: https://multimedia-energia.pl/files/gaz/oferta-promocyjna.pdf
[2] Porównano liczbę zmian sprzedawcy energii elektrycznej wg danych URE za styczeń i luty 2016 roku dostępnych na http://www.ure.gov.pl/pl/wskazniki-dane-i-anali/zmiana-sprzedawcy-moni/4776,Zmianasprzedawcymonitoring.html z liczbą klientów wybierających Multimedia na sprzedawcę prądu w tym okresie.
dostarczył infoWire.pl
Link do strony artykułu: https://wm.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/grupa-multimedia-polska-oglasza-nowa-strategie